Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Advertentie: Ervaringen met BCC.nl

Administrator

Standaard Ervaringen met BCC.nl

Ervaringen met online shop BCC.nl

Wat zijn jouw ervaringen met BCC.nl? Plaats hier je ervaringen met BCC.nl en lees de ervaringen van anderen met de internet winkel BCC.nl.

Ga hier naar BCC.nl

Standaard Re: Ervaringen met BCC.nl

Citaat Origineel gepost door Redactie Bekijk Bericht
    Ervaringen met online shop BCC.nl

Wat zijn jouw ervaringen met BCC.nl? Plaats hier je ervaringen met BCC.nl en lees de ervaringen van anderen met de internet winkel BCC.nl.

Ga hier naar BCC.nl
    DOE GEEN ZAKEN MET BCC! Zeker geen: Every Day High Service !!
    bcc.nl is een zeer slechte partij om zaken mee te doen, bestellen online via de webshop en daar staat duidelijk op voorraad (20 stuks WD HD). Bestellen dan ook de item's 20 stuks en betalen direct, krijgen een bevestiging dat de bestelling is verwerkt en voldaan.

De bevestigde afleverdatum is 20 juli met TNT pakketdienst. 20e echter niets ontvangen...klimmen in de email maar ontvangen geen enkele response, ook niet na meerdere malen email verzenden dan op 21 juli nog maar eens een aantal emails eruit (ook geen reaktie) dan s'middags maar de telefoon gepakt en navraag gedaan....een hoop bla, bla, (van de heer Erik van L******** van BCC) maar end of story komt het er op neer dat het nog wel twee weken kan gaan duren voor men gaat leveren....was een foutje in de webshop!

Volgens BCC was het maar het beste om te cancelen hij zou een opdracht geven om te annuleren en het betaalde terug te betalen, op de vraag hoelang de retour betaling zou gaan duren:
    Hier wist hij geen antwoord op? Op de forums heb ik inmiddels opgemaakt dat dit wel eens weken kan gaan duren....was ook niet zo zijn probleem! Tja wat zou je je als BCC nu druk maken ...centjes binnen niets geleverd en verder geen response op verzonden emails van de afgelopen twee dagen.

Het blijkt BCC geen hout te interesseren:
    BBC Zeker geen: Every Day High Service !!

Geen zaken mee doen en Google eerst eens op deze toko (ervaringen)...je zal vanzelf merken om daar NIET mee in zee te gaan. (ik heb dit helaas niet op voorhand gedaan en daar betaal ik nu mijn leergeld voor, ik had dit ook niet verwacht van BCC)

Soortgelijke advertenties

1. Ervaringen met bol.com
    Redactie in Ervaringen met online shops
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 09-06-2010, 11:03
  2. Ervaringen met Athleticshop.nl
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 30-01-2009, 16:55
  3. Ervaringen met ArenasCollection.com
    Reacties: 0