|
Dé advertentiesite voor particulieren met meer dan 50.000 leden en maandelijks ruim 100.000 bezoekers |
|
|
Let op! U bent nog geen lid van Nationalemarkt.nl, de Nederlandstalige online markt voor het kopen, verkopen en ruilen van spullen. Om (gratis) advertenties te plaatsen, te reageren op advertenties en contact op te nemen met andere leden kunt u zich gratis registreren. Nationalemarkt.nl heeft reeds meer dan 28.000 enthousiaste leden! |
|
|||||||
| Thuiswerk Aanbod van divers thuiswerk. Verzeker u er zelf van dat de aanbieder bonafide is. |
![]() |
|
|
Advertentieopties |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Wij zijn momenteel zeer dirngend op zoek naar SERIEUZE thuiswerkers die VOLDOENDE tijd hebben om te kunnen inpakken, sorteren en monteren!!!!
Stuur een email naar admisms4u@hotmail.com voor meer informatie. ps. u moet per direct beschikbaar zijn! |
|
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Citaat:
Min naam is Van Praet Vicky, 28 jaar en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Mijn interesse in uw aanbod is zeer groot en neem deze vacature serieus. Ik heb véél vrije tijd over en die zou ik graag opvullen. Mocht ik in aanmerking komen gelieve een seintje te geven Met vriendelijke groeten, Vicky |
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
goeiedag,
Mijn naam is Ine. Ik zou graag mijn vrije tijd nuttig besteden door thuiswerk te doen. Ik woon in Noord-Limburg en ben direct beschikbaar. Gelieve mij iets te laten weten via e-mail of telefoon 011 603443. met vriendelijke groeten, Ine. |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hallo,
Ik ben zeer geinterreseerd in Uw aanbod. Graag zou ik wat meer info willen hebben. Ik heb tijd genoeg en ben direct beschikbaar. M.vr.gr. Jacqueline |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
HOI
ik ben tonia en woon in de provincie overijssel en ik heb belangstelling en ben per direct inzet baar vriendelijke groeten tonia bauke-tonia@home.nl |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Hallo
ik ben geinterreseerd in u advertentie woon in de plaats Purmerend. Ik wil als het kan eerst wat meer informatie over de baan. Ik ben meteen beschikbaar Vriendelijke groet, Bianca |
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
[FONT=Arial][FONT=Arial] hallo ik ben geintereseert in dat thuiswerk graag had ik meer inlichtingen gekregen
dank u |
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
hallo,
ik heb genoeg tijd en ben een doorzetter Graag zou ik meer willen weten via een mailtje... Natuurlijk over de werkzaamheden, uren en verdiensten... Alvorens bedankt! Groetjes, Virgil |
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Ik zou graag wat meer informatie willen
Ik woon in Den Haag Met vriendelijke groet, murat futbolcu61@hotmail.com |
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Hallo
Ik zou graag meer informatie willen hebben. graag per email: m.aydin2@chello.nl alvast bedankt. Met vriendelijke groeten. Meral |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Hallo,
ik ben per direct in zetbaar, maar graag zou ik eerst wat meer informatie willen ontvangen als dit kan. Mijn mailadres is: aggievis@hotmail.com. Alvast bedankt. Ik zie uit naar de informatie van jullie. Groetjes agnes. |
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
mijn naam is Amro , 30 jaar , gehuwd zoek naar thuiswerk ( inpakken , sorteeren ,...) ik woon in Amsterdam west - bij postjesweg metro station ik ben 8 maanden in nederland , en zoek naar bijbaantje ik spreek engles en beetje nederlands In wervachting van uw reactie Amro mobile : 0641012016 |
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
Ik zou graag wat meer informatie hierover willen ontvangen want ik heb namelijk VOLDOENDE tijd om dit werk te gaan doen.
mijn email is heee_amber@hotmail.com Ik hoop snel iets van u te horen Groetjes Amber |
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
hallo mijn naam is chantal en ik ben op zoek naar thuiswerk ik woon in heerlen
mijn email is chantalclaessens@wanadoo.nl ik ben per direct beschikbaar |
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
mijn naam is juliska juliana
woonachting in etten leur Ik zou graag wilen inpakken voor jullie thuis. informeer mij meer hier over mijn email is liskajuliana@hotmail.com Laatst aangepast door july : 06-08-2008 om 11:23 |
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Geachte,Heer/Mevrouw
Op de website nationalemarkt heb ik uw advertentie gevonden ik wou graag deze baan aanemen werken doe ik graag en ben ook heel serieus als u nog mensen zoekt hoor ik graag zo spoedig mogelijk van u u kunt mij bereiken via deze website Met vriendelijke groet Rein |
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
goei dag,
ik zou graag info willen over de thuiswerk en ik wil graag thuiswerk doen, zoals inpakken en sorteren, ik heb genoeg tijd, ben werkloos dus vrij ben ik zeker, zoek er al heel lang naar maar je krijgt alleen o900 nummers die geen ene nut hebben en nooit iemand aan de telefoon krijgt dus hoop dat dit wel een serieus is zo ja je kan me mailen met de info en verdiensten en alles wat er bij komt kijken groet, amal |
|
![]() |
| Advertentieopties | |
|
|
Soortgelijke advertenties
|
||||
| Advertentie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Serieuze Thuiswerkers Gezocht! Voor Inpakken E.d. | De Thuiswerker | Thuiswerk | 71 | 31-08-2010 09:25 |
| Thuiswerkers Gezocht Voor Inpakken, Sorteren Enz | Thuiswerk nu | Thuiswerk | 16 | 30-03-2010 07:58 |
| Enthousiaste Thuiswerkers Gezocht! | linda526 | Vacatures / werk aangeboden | 0 | 13-09-2004 21:54 |
| Enthousiaste Thuiswerkers Gezocht! | linda526 | Vacatures / werk aangeboden | 0 | 05-09-2004 10:49 |
| Thuiswerkers Gezocht! | larsdesmet | Vacatures / werk aangeboden | 0 | 01-06-2004 22:52 |