|
Dé advertentiesite voor particulieren met meer dan 50.000 leden en maandelijks ruim 100.000 bezoekers |
|
|
Let op! U bent nog geen lid van Nationalemarkt.nl, de Nederlandstalige online markt voor het kopen, verkopen en ruilen van spullen. Om (gratis) advertenties te plaatsen, te reageren op advertenties en contact op te nemen met andere leden kunt u zich gratis registreren. Nationalemarkt.nl heeft reeds meer dan 28.000 enthousiaste leden! |
|
|||||||
![]() |
|
|
Advertentieopties |
|
|
#21 |
|
Guest
|
Graag ook een lijst naar petra_lijesen@hotmail.com
groetjes |
|
|
|
#22 |
|
Guest
|
graag ook een lijst inge.minnoye@telenet.be
groetjes inge |
|
|
|
#23 |
|
Guest
|
Hallo Nicole,
Ook ik heb interesse. Zou je mij een lijst kunnen mailen met daarbij de prijzen? Vast bedankt. Gr Rachelle rachelle1970@hotmail.com |
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
Kan je mij ook de lijst mailen met de prijzen?
Naar esther.veenman@hotmail.com Alvast bedankt! Groetjes Esther |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Junior Member
|
Hallo,
Ik zag dat je dvd's van aida en miss saigon. En ik zoek er al heel lang naar hoe kan ik er aan komen. Mijn e-mail is s.heijdra@wanadoo.nl Ik hoop snel te horen van je. Groetjes Dieneke Heijdra |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Junior Member
|
hallo,
ik las de advertentie en ben erg geinteresseerd in je lijst met nederlandse musicals. weet eigenlijk niet of je een actuele lijst hebt want zag dat je er al een tijd mee bezig bent... graag zou ik lijst even door willen kijken en tevens zou ik willen weten wat de prijzen zijn en de kwaliteit is van de dvd's (beeld, geluid en of het een hele musical betreft) de lijst kun je mailen naar Cardael73@msn.com alvast hartelijk dank daarvoor. groeten carmen |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Junior Member
|
Hallo,
Een paar jaar terug heb ik de dvd Elisabeth van je gekocht: ik ben benieuwd naar de lijst en eventuele nieuwe aanwinsten. romygroeneveld@hotmail.com Groetjes Romy |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Junior Member
|
Hai,
Ik las deze advertentie en benieuwd of je ook een dvd hebt van de nederlandse Miss Saigon en dan bedoel ik niet de making of, maar echt van de musical zelf. Ben al heel lang op zoek dus ik hoop dat je me kunt helpen. ![]() Groetjes Yvonne.52@live.nl |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Junior Member
|
Ik wil graag een lijst ontvangen. Daarbij wil ik weten of het de hele musical betreft; wat de kwaliteit is van zowel beeld als geluid en wat de prijs is.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Junior Member
|
Graag ook een lijst met prijzen naar mariska_van_boven@hotmail.com!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Junior Member
|
Hallo Nicole,
Ik ben de zoveelste geintereseerde...zou je een lijst inclusief de prijzen naar wkerkhof@hotmail.com willen sturen? Groetjes Wendy |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Junior Member
|
hallo,
ik zou ook graag een lijst willen ontvangen met titels en prijzen. op paulaenferdinand@home.nl alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Junior Member
|
Heey nicole.
Ik ben ook op zoek naar de musical aida. Staat de hele musical op dvd of zijn het alleen stukken van de musical? Groetjes, Nicole |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Junior Member
|
jammer genoeg heb ik geen lijst mogen ontvangen
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Junior Member
|
Ook ik niet, heb het nu maar via een PB gevraagd
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Junior Member
|
Heb je toevallig ook de oude Musical "Porgy and Bess" op DVD
Je zou mijn vrouw hier heel veel plezier mee doen. michielveenige@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Junior Member
|
hoi hoi,
ik ben al een hele tijd opzoek en nu wil ik graag de lijst hebben met dvd's die je allemaal hebt, en ook daarbij de prijzen en het kwaliteit er van (misschien kun je me een beeldfragment toesturen van bijvoorbeeld aida of de lion king), ik ontvang graag de lijst. mijn email: angela_majoretten@hotmail.com groetjes angela |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Junior Member
|
Hallo,
Ook ik ben geinteresseerd in de lijst en de informatie over de prijzen en kwaliteit van de dvds (het gaat in mijn geval om de nederlandse versies!) Graag een mailtje dan naar miekje_15@hotmail.com Alvast hartelijk bedankt! Groetjes Annemieke |
|
|
|
![]() |
| Advertentieopties | |
|
|
Soortgelijke advertenties
|
||||
| Advertentie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Dvd's Ruilwn | ysvogel | Video's en DVD's gezocht | 1 | 03-03-2007 06:27 |
| Classic Tv-serie "colditz" (7 Dvd's) | AlloAllo | Video's en DVD's te koop | 5 | 03-03-2007 06:23 |