|
Dé advertentiesite voor particulieren met meer dan 50.000 leden en maandelijks ruim 100.000 bezoekers |
|
|
Let op! U bent nog geen lid van Nationalemarkt.nl, de Nederlandstalige online markt voor het kopen, verkopen en ruilen van spullen. Om (gratis) advertenties te plaatsen, te reageren op advertenties en contact op te nemen met andere leden kunt u zich gratis registreren. Nationalemarkt.nl heeft reeds meer dan 28.000 enthousiaste leden! |
|
|||||||
![]() |
|
|
Advertentieopties |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Ik heb verschillende musicals op video en op dvd. Ik heb zowel nederlandse als enkele buitenlandse musicals. Ik heb oa. Aida, Miss Saigon, Elisabeth, Sound of Music, 3 Musketiers en veel meer!!
Mail me voor complete lijst!!! |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Hallo,
Als jullie reageren op deze advertentie graag het emailadres erbij zetten, anders kan ik niet reageren op jullie bericht! Bedankt! Groetjes Nicole |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Haaj ik ben erg geinterreseert in die dvd's!!ik vroeg me af hoe duur ze zijn?en of het een beetje mooie kwaliteit is?staat er ook de hele musical op of alleen maar stukken?hoe ben je er eigenlijk aangekomen?
Ik hoop dat je mijn vragen wil beantwoorden! groetjes Renee |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Hallo,
ik heb wel interesse om die complete lijst te ontvangen... hopelijk wil je hem mailen aan : bartalfrink@wanadoo.nl Alvast bedankt, Bart |
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Ik zoek al lang de dvd van Aïda. Zou je me kunnnen mailen?
ctjexme@hotmail.com graag alleen mailen als het de hele musical is en geen kleine stukjes. engels of nl maakt niet uit groetjes christine |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Hallo,
Ik zou graag van je een complete lijst van ontvangen met prijzen als dat mogelijk is. Je kan het sturen naar: tuimelaardolfijn6@hotmail.com |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Hey ik ben ook erg geïntresseerd in de dvd van Aïda. Ik hoop dat het de hele musical is. Hoeveel vraag je ervoor? Alvast bedankt.
Eva , ringwormpje@hotmail.com |
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ik wil graag een lijst ontvangen van de musical dvd's, ben er namelijk naar op zoek, zijn het hele musicals.
r.pastijn@quicknet.nl Groetjes |
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Ik wil graag een lijst ontvangen. Daarbij wil ik weten of het de hele musical betreft; wat de kwaliteit is van zowel beeld als geluid en wat de prijs is.
michel@goedgedragenscholingen.nl |
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Ook ik ben zeer geinteresseerd in de musical dvd's, zou je mij de volledige lijst + prijsindicaties willen mailen?? alvast bedankt!!
s1648799@student.rug.nl |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Ik ben al geruime tijd op zoek naar musical dvd's, zou je mij de volledige lijst en prijs willen toesturen...
Alvast bedankt! floortje004@gmail.com |
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de dvd van de musical's :
Miss saigon Elisabeth Zou iemand mij de lijst willen geven met de titels en de Prijs? missx.romyx@hotmail.com (of als iemand anders weet hoe ik eraan kan mailen willen de mensen die iets weten mij aub mailen?!) |
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
Hey zou je mij ook een lijst kunnen mailen, met titels en prijzen??
Groetjes, Denise Brilman Laatst aangepast door Sven : 26-11-2009 om 08:58 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
Hey, ik zou ook graag een lijst ontvangen. En ik wil ook graag weten of het om de hele musical gaat en hoeveel het kost enzo. Ik ben in ieder geval erg blij te horen dat je aida en miss saigon hebt. Ik hoor het verder wel.
groetjes petra petra_lijesen@hotmail.com |
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
hey hallo ik ben al heel erg lang op zoek naar de dvd miss saigon
zou je mij hier aan kunnen helpen mijn mail adres is bulldog2007@live.nl ik hoop dat ik snel wat hoor groetjes vince |
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Hallo,
Zou je mij kunnen vertellen wat de dvd van de musical Miss saigon kost en of het de hele musical is. Hoe is de kwaliteit? Ik hoor graag van u. Mijn mailadres is: fvhulst@orange.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, F. van Hulst |
|
|
|
#19 | |
|
Guest
|
Citaat:
zou je mij misschien zo'n lijst willen sturen en daarbij ook willen vertellen wat het zou kosten. Hartelijk bedankt alvast. Groetjes pamela schram maui79@gmail.com |
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
Hallo Nicole
Graag een lijstje met musicals naar prinspim@hotmail.com. Met dank. Groetjes Carl Marinus |
|
|
|
![]() |
| Advertentieopties | |
|
|
Soortgelijke advertenties
|
||||
| Advertentie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Dvd's Ruilwn | ysvogel | Video's en DVD's gezocht | 1 | 03-03-2007 06:27 |
| Classic Tv-serie "colditz" (7 Dvd's) | AlloAllo | Video's en DVD's te koop | 5 | 03-03-2007 06:23 |