|
Dé advertentiesite voor particulieren met meer dan 50.000 leden en maandelijks ruim 100.000 bezoekers |
|
|
Let op! U bent nog geen lid van Nationalemarkt.nl, de Nederlandstalige online markt voor het kopen, verkopen en ruilen van spullen. Om (gratis) advertenties te plaatsen, te reageren op advertenties en contact op te nemen met andere leden kunt u zich gratis registreren. Nationalemarkt.nl heeft reeds meer dan 28.000 enthousiaste leden! |
|
|||||||
![]() |
|
|
Advertentieopties |
|
|
#41 |
|
Junior Member
|
Hallo!
Ik ben zeer geďnteresseerd in de dvd's van de musicals die u heeft. Zou u mij alstublieft willen mailen? naomioosterbaan@hotmail.com groetjes Naomi |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Junior Member
|
Hoihoi,
jouw bericht is inmiddels een aantal jaar oud maar ik probeer het toch ![]() Al jaren ben ik op zoek naar en dvd van de NL versie van de musical Miss Saigon. En daarbij ben ik ieder jaar rond Kerst nog beter op zoek omdat iemand die heel veel voor me betekend ik hier zo gelukkig mee zou kunnen maken. Helaas tot op heden dus nog niet gelukt. Per toeval kwam ik op de site nationalemarkt en zag jouw bericht, ik hoop heeeeeeeel erg dat je me kan helpen! Alvast heel erg bedankt voor je reactie groetjes en fijne feestdagen Miranda email whambacht@gmail.com |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
Ik wil u heel graag hier over mailen maar wat is uw emailadres? groetjes naomi |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Junior Member
|
Helaas deze mw geeft totaal geen reactie...hoop is hier opgegeven!!
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
met vriendelijke groeten van Michiel |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Junior Member
|
Hallo, met Michiel
Ik heb wel interesse om die complete lijst te ontvangen wil je hem mailen aan : michielveenige@hotmail.com Alvast bedankt en vriendelijke groeten |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Junior Member
|
Hoi,
1. Heb jij de dvd van miss saigon waarin Tony Neef de hoofdrol heeft. 2. Heb jij de dvd van Elisabeth waarin Pia Douwes de hoofdrol speelt. Hoor het graag en wat het mag gaan kosten. Mvg. Alex |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Junior Member
|
Email is: olympicboy2000@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Guest
|
heb je ook voor mijn zo een lijsje met prijzen
alleen als de musicals helemaal zijn stuur het lijsje maar naar gkenter1991@hotmail.com |
|
![]() |
| Advertentieopties | |
|
|
Soortgelijke advertenties
|
||||
| Advertentie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Dvd's Ruilwn | ysvogel | Video's en DVD's gezocht | 1 | 03-03-2007 06:27 |
| Classic Tv-serie "colditz" (7 Dvd's) | AlloAllo | Video's en DVD's te koop | 5 | 03-03-2007 06:23 |